شرکت مهندسی و توسعه نفت

آشنایی با شرکت مهندسی و توسعه نفت

شرکت مهندسی و توسعه نفت، پروژه های توسعه ای خود را بر اساس ارزش های جمهوری اسلامی ایران اجرا می کند و مواردی چون اجرای ایمن و بدون خطر را تضمین می کند. شرکت مهندسی و توسعه نفت برای مدیریت کردن و نظارت بر اجرای مهندسی طرح های مربوط به میادین نفت و گاز تاسیس شده و اهداف شرکت ملی نفت ایران را در نظر می گیرد. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره شرکت مهندسی و توسعه نفت خواهیم پرداخت تا آگاهی بیشتری درباره این شرکت داشته باشید.

آشنایی با شرکت مهندسی و توسعه نفت

شرکت مهندسی و توسعه نفت تمام تلاش خود را می کند که پروژه های خود را به موقع و با توجه به نیازهای فراگیر ملی انجام دهد. شرکت نفتی آریا اروند با توجه به بودجه مصوب به گونه ای به اجرای پروژه ها می پردازد که اندیشمندانه و آینده نگر باشد و نسل حاضر و آتی قادر به بهره برداری از منابع زیرزمینی باشند. طرح های این شرکت ضمن در نظر داشتن کیفیت، روش هایی را در پی می گیرد تا تعادل اکولوژیکی حفظ شود و نیازهای منطقی پروژه برطرف گردد. شرکت نفت و گاز خوزستان با در نظر گرفتن استانداردهای ملی و بین المللی به اجرای پروژه ها می پردازد و درباره وضعیت آنها شفاف سازی لازم را انجام می دهد.

 آشنایی با شرکت مهندسی و توسعه نفت

اهداف شرکت مهندسی و توسعه نفت

هدفی که شرکت مهندسی و توسعه نفت دنبال می کند این است که بر اجرای اقتصادی طرح های مهندسی و توسعه نظارت کند. این طرح ها که به صورت فعالیت هایی چون مهندسی، طراحی، ساخت و اجرا می باشند در بخش نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران تحت نظارت این مجموعه هستند. این شرکت به دنبال این است که نیروهای تحصیل کرده را جذب کند و کارشناسان این زمینه را آموزش دهد و برای تامین نیروهای متخصص از مجموعه صنعت نفت به مدیریت منابع انسانی دانش بنیان می پردازد. یکی دیگر از اهداف شرکت این است که با سازمان های تابعه وزارت نفت و ادارات ارتباط موثری برقرار کند و به توسعه زیرساخت ها بپردازد. این مجموعه از طریق همکاری با شرکت های مهندسی و پیمانکاری چه در داخل و چه در خارج از کشور، موجب می شود فناوری و تکنولوژِی که با صنایع نفت و گاز مرتبط است و به پروژه های شرکت وابسته است، به داخل کشور منتقل شود.

آشنایی با شرکت مهندسی و توسعه نفت

ارزش های مورد قبول شرکت

یکی از ارزش هایی که شرکت دنبال می کند تلاش برای ارتقا و بالا بردن کیفیت است و از استانداردهای بالای محیط کار در این زمینه بهره می گیرد. برای افزایش ارزش ها ابداعات و نوآوری ها را شناسایی و به کار می گیرد و از استانداردهای بالای کیفی و رفتاری بهره می گیرد تا هویت نیرومندی به دست آورد. اصل بزرگی که در فعالیت های شرکت مهندسی و توسعه نفت در نظر گرفته می شود صداقت و یکپارچگی می باشد و تلاش می کند بین پیمانکاران مختلف در یک پروژه هماهنگی ایجاد کند تا بهترین نتیجه حاصل شود. قبول مسئولیت و انجام فعالیت ها در زمان تعیین شده و انجام تعهدات از جمله ارزش های این شرکت است که دنبال می شود و تمام تلاش خود را می کند که تعامل مثبتی با ارباب رجوع و همکاران داشته باشد.

توجه به نوآوری ها

این شرکت برای نوآوری ها دانش خود را همواره بالا می برد و تعهدات فردی و گروهی را رعایت می کند و برای تحقق اهداف شرکت همواره تلاش می کند. این مجموعه برای جلوگیری از هدر رفت منابع و سرمایه های ملی برنامه ریزی های لازم را انجام می دهد انجام فعالیت ها طبق اصول و قوانین و مقررات اداری و همچنین حفظ محیط زیست از جمله مسائلی است که به آن توجه می شود. انجام کارها به نحو احسن و پذیرش انتقادات از دیگر ارزش های شرکت است. برای دریافت راهنمایی با شماره تماس موجود در سایت می توانید تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 آشنایی با شرکت مهندسی و توسعه نفت

خدمات ارائه شده از جانب شرکت

شرکت نفتی آریا آروند که با شرکت های معتبری در اروپا و همچنین در خاورمیانه همکاری دارد، در بخش های اقتصادی و صنعتی خدماتی ارائه می دهد. این شرکت فرصت های بازاریابی را ارزیابی می کند و بازارهای هدف را شناسایی می کند. شرکت آریا اروند از مشتریان و رقبا اطلاعاتی جمع آوری می کند تا فرآیند فروش احتمالی را بتواند تکمیل کند و بدین ترتیب فرصت های تجاری و فعالیت های فروش را پیگیری می کند. کمک به کارفرمایان به منظور روبرو شدن با چالش های جدید از جمله خدمات شرکت است تا قادر به حفظ رشد پایدار خود باشند.

 آشنایی با شرکت مهندسی و توسعه نفت

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *