اطلاعاتی جامع درباره نفت کالا

نفت کالا با این هدف که به بازارهای داخلی و خارجی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی توسعه دهد فعالیت خود را آغاز کرده است و از مهندسینی مجرب در این راه بهره گرفته است. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره این مجموعه خواهیم پرداخت تا آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید.

نفت کالا

نفت کالا ترکیبی از تجربه و نوآوری است که توانسته است فرایند خرید و فروش و فعالیت شرکت های نفت را بهبود ببخشد و برای این منظور ابتدا به جمع آوری اطلاعات و شناخت کمبودها پرداخته است. نفت کالا از تجربیات کسانی که در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مشغول هستند بهره گرفته و آن ها را با اینترنت و تکنولوژی روز پیوند زده است. شرکت هایی وجود دارند که ضمن داشتن قابلیت در خدمات تامین کالا به دلیل نبودن در وندور لیست نفت گاز و پتروشیمی نقش شان کمتر شده است و راه را برای ورود شرکت های دیگر دنیا باز کرده اند که نفت کالا با اطلاعات جمع آوری شده خود به این موضوع پی برده است.

 اطلاعاتی جامع درباره نفت کالا

عضویت در نفت کالا

اگر قصد دارید به طور رسمی یکی از اعضای نفت کالا باشید می توانید فرم عضویت در سابت شرکت نفت و گاز خوزستان را تکمیل کنید و به گروه نفت کالا ارسال نمایید تا اگر تایید شدید به عضویت رایگان نفت کالا درآیید. آن دسته از شرکت هایی که در وندورلیست نفت گاز و پتروشیمی عضو هستند و یا برای این صنایع مواد اولیه ، اجزا و قطعات تامین می کند قادر به جستجوی کمپانی های مورد نظرشان خواهند بود و از طریق نفت کالا قادر به ارسال پیام می باشند.

خدمات مهم نفت کالا

فعالیت و کالاها به شکلی تخصصی تقسیم بندی می شوند. این گروه جلسات متعددی با متخصصین بخش های مختلف برگزار می کند و وقت و هزینه می گذارد تا در نهایت قادر به طبقه بندی شرکت های فعال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شود و محصولات آن ها را نیز طبقه بندی کند. در گروه شرکت ها و محصولات بانک جامع تامین کنندگان نفت می توان به تجهیزاتی چون ارتباطات راه دور ، مکانیکال، ابزار دقیق، تجهیزات برق، گمرک و حمل ونقل، ایمنی، مواد شیمیایی ، تجهیزات آزمایشگاهی ، بهداشت، محیط زیست ، مهندسی‌ مواد و تجهیزات کارگاهی و … اشاره کرد. برای بهره گیری از امکانات رایگان مجموعه می توانید به عضویت آن در آیید و در صفحه اول سایت در قالب پیام خرید و یا فروش در زمینه نیاز روز و یا قابلیت تامین محصول پیامی را درج کنید. این امکان وجود دارد که از طریق پیام کوتاه و یا پست الکترونیکی پیام تان را به گروهی خاص از این تامین کنندگان ارسال نمایید.

همچنین قادر به ارائه آخرین موجودی انبار هستید و یا محصولی که تولید می کنید را همراه با عکس و توضیحات در صفحه پروفایل می توانید ارائه دهید تا رایگان به بازدید عموم درآید. آگهی استخدام شرکت هایی که در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی فعال هستند برای بازدید عموم در تابلو صفحه اصلی سایت قادر به ارائه می باشد. در این سایت قادر به مشاهده آخرین اخبار از نرخ ارز و همچنین صنعت نفت، گاز و پتروشیمی خواهید بود. شرکت های فعال و افراد متخصص در این زمینه می توانند مقالات علمی و همچنین دانش خودشان را با دیگران در این مکان به اشتراک بگذارند و بدین ترتیب آموزه های عملی نیز قادر به اشتراک با صنعتگران خواهد بود. از واژگانی که در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی تخصصی هستند می توان دایره المعارف گرد آورد که در این فعالیت افراد حقیقی و حقوقی می توانند شرکت داشته باشند. خدمات دیگری نیز در این مجموعه ارائه می شود که با عضویت در آن قادر به بهره مندی خواهید بود.

 اطلاعاتی جامع درباره نفت کالا

چشم انداز ها

• توسعه سهم بازار و دامنه فعالیت از طریق حضور موثر و فعال به جهت تامین کالا و خدمات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و در نهایت افزایش درآمدزایی

• با توجه به این که روند تکنولوژی و بازار چگونه است به آخرین روش های تامین کالا و خدمات جهت گیری داده شود.

• پشتیبانی نفت کالا از طریق تمرکز کردن برای ارائه محصولات و خدمات تا فضایی قابل اطمینان برای مصرف کنندگان و شرکت هایی که زیرمجموعه وزارت نفت هستند ایجاد شود.

 اطلاعاتی جامع درباره نفت کالا

برشماری اهداف

هدف این مجموعه این است که فرایند تامین کالا کوتاه شود و بهبود یابد و دامنه تامین کنندگان نیز افزایش یابد. شرکت هایی که عضو هستند قابلیت های شان شناسایی شود و به شبکه معرفی گردند. برای سرعت بخشیدن و آسان کردن فرآیند تامین کالا و خدمات از تکنولوژی روز استفاده شود. شرکت نفتی آریا اروند برای ارائه مشاوره و پشتیبانی از شما عزیزان آماده خدمات رسانی است و از طریق شماره تماس موجود در سایت می توانید برای ارتباط با کارشناسان اقدام کنید.

 اطلاعاتی جامع درباره نفت کالا

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *